Lider Edirne’ye kök söktüren Gebzespor, deplasmanda kaçan galibiyete yanıyor. İlk maçında gerek oyunu okumasıyla gerekse verdiği taktiklerle sınıfı geçen teknik direktör Musa Cengiz Demir, yaptığı açıklamalarla güzel günlerin yakında olduğuna işaret etti. İlk maçını yorumlayan tecrübeli teknik adam, şöyle konuştu; “Edirne’de önlemimizi aldık. Oyun planımız öncelikle gol yememe üzerineydi. Bunu sağladıktan sonra çabuk hücuma çıkıp sonuca gitmeyi hedefledik. Oyuncularımız 90 dakika boyunca oyun disiplininden kopmadı. Kaçan bir penaltımız ve bunun dışından değerlendiremediğimiz net gol pozisyonlarımız var. Kazanmak istiyorduk ama olmadı. Lidere karşı deplasmanda alınan beraberliğe sevinemeyen ve aksine üzülen bir takımda görev aldığım için mutluyum. Bu da ilerisi için bir kazanımdır” diye konuştu.SORUMLULUK BENDETecrübeli teknik adam, Güven Güneri’nin kaçırdığı penaltıya ilişkin olarak ise, “Futbolun bir hata oyunu olduğunu kabul etmek lazım. Penaltıda kaçıracağız, boş kaleye atamayacağız. Güven’in kaçırdığı penaltının sorumluluğunu üzerime alıyorum. Kimse ona kızmasın. Kaçan bir penaltıya takılı kalmamalıyız” dedi.TARAFTARA TEŞEKKÜRCengiz Hoca Edirne deplasmanında kendilerini yalnız bırakmayan taraftarlara da gazetemiz aracılığıyla teşekkür etti. Mor-Beyazlı teknik adam, “Taraftarımıza hayran kaldım. Zevk ve şevk veriyorlar. Onların desteğiyle özlenen Gebzespor’u ortaya çıkaracağız. Allah Başkanımız İlker Çakır ve taraftarımıza karşı bizi mahcup etmesin” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 09 Kasım 2015 - 15:50
Beraberliğe üzüldük, bu da bir kazanımdır
Gebzespor’daki ilk maçında lider Edirne’yi elinden kaçıran teknik direktör Musa Cengiz Demir, güzel günlerin yakında olduğuna işaret etti. Tecrübeli teknik adam, “Edirne’de kaçan beraberliğe üzüldük. Sonuçta bu da bir kazanımdır” dedi. Demir, kaçan penaltının sorumluluğunu ise üzerine aldığını söyledi.
SPOR
09 Kasım 2015 - 15:50









