Hereke-Gebze maçına hakemde damga vurdu. Maçın İstanbul bölgesi hakemi Fatih Kömel, çok kötü bir yönetim sergiledi. 32’inci dakikada Ömer Faruk’un rakibine yaptığı faulde direkt kırmızı kartını gösteren Kömel, Ercan Kuruçay’ın Hereke ceza sahası içinde düşürülmesini ise es geçti. Gebzespor’un Hereke maçını kaybetmesinde hakemin rolü çok büyüktü.
SPOR
Yayınlanma: 20 Mart 2016 - 17:31
Berbat bir yönetim sergiledi!
SPOR
20 Mart 2016 - 17:31









