Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, şok bir açıklama yaptı. Siyah-Beyazlı ekibin Başkanı Fikret Orman, düzenlediği basın toplantısında kulüpteki görevini tamamlamayı düşündüğünü söyledi. "Beşiktaş'ta kan değişikliğine ihtiyaç var" diyen Orman, yarın divan kuruluna başvurarak olağanüstü kongre kararı almayı amaçlarını ifade etti.