2. Küme F Grubu’nda Darıca Türkelispor’u Metin Oktay Stadı’nda ağırlayan lider Beşköyspor rakibini 7-2 mağlup ederek bitime 1 hafta kala şampiyonluğunu ilan etti. Maçın ilk yarım saatinde Volkan’la 2-0 öne geçen lider Beşköy, ilk yarının son çeyreğinde kalesinde gördüğü 2 golle kısa süreli bir şok yaşadı ve devre 2-2’lik skorla geçildi.2.YARIDA BAMBAŞKA BEŞKÖYSeyircisinin yoğun desteği ile ikinci yarıya hızlı başlayan bordo-mavililer, ilk yarıda yaşadığı şoktan kısa sürede çıkmayı başardı ve Yüşa, Gökhan ve Hasan’la bulduğu 5 golle bir anda durumu 7-2’ye getirdi. Maç boyunca attığı gol kadar gol kaçıran Beşköyspor’da kaptan Volkan Çayır’ın ayağında kırık olduğu için bu maçta takımındaki yerini alamadı. Volkan’ın yerine defansta Fatih görev yaptı.SAHA İÇİNDE COŞKU, DIŞARIDA HORON VARDIMaçın bitiş düdüğü ile birlikte tribünlerin de desteği ile Metin Oktay Stadı’nı bayram yerine çeviren Beşköysporlu futbolcular saha içinde sevinç yumağı oluşturdular. Tribünlerde yakılan meşalelerle şampiyonluğu kutlayan futbolcular ve taraftarlar daha sonra soyunma odası önünde aynı coşkuyu tekrarladılar. Soyunma odasında “Şampiyon Beşköyspor” sesleri ile inleten oyuncular, Teknik sorumlu Recep Abdullahoğlu’nu, yardımcı antrenör Serdar Kahvecioğlu’nu, başkan Harun Narmanlı’yı, As Başkan Mehmet Karaman’ı ve gelecek sezon kulüp başkanlığına talip olan Murat Likoğlu’nu havaya attılar.NE DEDİLER?HARUN NARMANLI (BAŞKAN): Uzun zamandır şampiyonluğa hasret bir camiayız. Bu hasreti bu takım bugün itibari ile sona erdirdiler. Hepsini başta teknik kadro olmak üzere alınlarından öpüyorum. Gelecek sezon 1.Amatör Küme’de gerekli takviyelerle bir üst ligde kalıcı olacağız. Tüm camia olarak tebrik ediyorum.MEHMET KARAMAN(AS BAŞKAN): Sezon başında iddialı bir takım kurduk. Bu takımı oluştururken arkadaşlık ve tecrübeyi öne çıkartmak istedik. Takımda tecrübeli oyuncularımız genç arkadaşlarla iyi bir kaynaşma yaşadılar. 12 maçta 11 galibiyet elde ettik. Oynadığımız futbol herkese keyif verdi. Tek bir kırmızı kart görmeden ligi tamamladık. Tüm oyuncularımıza, teknik kadroya ve bizi bugüne dek maddi manevi destekleyen değerli işadamlarımıza teşekkür ediyorum.RECEP ABDULLAHOĞLU (ANTRENÖR)Ligi kazasız belasız tamamlarken çok istediğimiz şampiyonlukta son maçta gelmiş oldu. Yola çıkarken hedefimizi mutlak şampiyonluk olarak koyduk. Çok yetenekli ve tecrübeli oyunculardan kurulu bir ekibiz. Takım oyunu oynayan ve takım olarak sonuca giden örnek bir takımız. Şampiyonluk da emeği geçen tüm oyuncularımı tebrik ediyorum. Camiamıza hayırlı ve uğurlu olsun.VOLKAN ÇAYIR (KAPTAN): Bugüne dek oyuncular olarak bizler tüm gücümüzü ortaya koyduk. Sadece Çerkeşlispor’la içeride oynadığımız maçta bir küçük kaza yaşadık ama rövanşta avantajı elimize aldık. Bugün sakatlığım dolayısı ile oynayamadım ama tribünde olmak sahada olmaktan saha zormuş. Tüm oyuncu arkadaşlarımı yürekten kutluyorum. İnşallah 1.Amatör Küme’de de başarılı bir ekip olarak bu ligde kalıcı olacağız. Şampiyonluk hakkımızdı ve bunu elde ettiğimiz için çok mutluyum.
SPOR
Yayınlanma: 02 Mayıs 2016 - 17:47
Güncelleme: 02 Mayıs 2016 - 17:49
Beşköy 1.Küme'yi gördü
Her sezon 1.Küme’nin kapısından dönen Beşköy Gençlerbirliği bu kez şeytanın bacağını kırdı. Darıca Türkeli Gençlikspor’u 7-2 mağlup eden bordo-mavili ekip, ligin bitimine 1 hafta kala şampiyon oldu ve 1.Küme’ye yükseldi. Beşköy şampiyonluğu maç sonrası horan oynayarak kutladı.
SPOR
02 Mayıs 2016 - 17:47
Güncelleme: 02 Mayıs 2016 - 17:49









