2.Küme F Grubu’nda Çerkeşli ile amansız bir şampiyonluk yarışı içine giren Beşköy Gençlerbirliği sıcak takibini sürdürüyor. Bu hafta grubun tek puansız takımı olan Genç Kale ile karşılaşan bordo-mavili ekip sahadan 7-2 galip ayrıldı ve Çerkeşli maçı öncesi moral tazeledi. Farklı galibiyetten ötürü oyuncularını tebrik eden Beşköy G.B. antrenörü Recep Abdullahoğlu, aynı performansı Çerkeşli maçında da beklediğini söyledi. Tecrübeli teknik adam, “Çerkeşli maçı gruptaki düğümü çözecek. Ya biz, ya onlar şampiyon olacak. İlk maçta hak etmediğimiz bir yenilgi almıştık. Bunu Dilovası Stadı’nda telafi edeceğimize inanıyorum” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 04 Nisan 2016 - 17:07
Güncelleme: 04 Nisan 2016 - 17:08
Beşköy'den sıcak takip
SPOR
04 Nisan 2016 - 17:07
Güncelleme: 04 Nisan 2016 - 17:08









