Amatör Süper Lig B Grubu’nda mücadele veren Beylikbağıspor, 7.haftanın açılış maçında kendine geldi. 4 maçtır kazanamayan yeşil-beyazlı ekip, deplasmanda oynadığı maçta Derince ekibi Yavuzspor’u ikinci yarıda attığı gollerle yıktı. Derince Suni Çim Stadı’nda oynanan müsabakada ekibimiz 75’de 1-0’ı buldu. Gol Hüseyin imzalıydı. 5 dakika sonra Beylikbağı’ndan Emre Akgün kırmızı kartla oyun dışı kaldı. 10 kişi kalan yeşil-beyazlı ekipte bu kez Furkan kızardı ve 88’de Beylikbağı sahada 9 kişi kaldı. Yavuzspor’un son dakikalarda beraberlik golünü atacağını düşünenler yanıldı. 90+4 ekibimiz penaltı kazandı. Topu ağlarla buluşturan Aykut mücadelenin skorunu ilan etti. 4 maçtan aradan sonra kazanan Beylikbağıspor rahat bir nefes almış oldu.
SPOR
Yayınlanma: 06 Kasım 2016 - 17:33
Beylikbağı nefes aldı
SPOR
06 Kasım 2016 - 17:33









