Geçtiğimiz sezon Diliskelesispor’un şampiyon olmasında etkin rol oynayan Bilal Kaydu, mavi-beyazlı ekiple yeni sezon için tekrar anlaşmaya vardı. Oynadığı futbolla izleyenleri kendine hayran bırakan Bilal, Diliskelesispor yönetimine mavi-beyazlı forma altında mutlu olduğunu aktardı. Ardından yapılan görüşmede taraftarlar transfer ücreti konusunda mutabakata varınca anlaşma resmiyete döküldü ve Bilal 1 yıl daha Diliskelesi’nde kaldı. Orta sahada maestro görevi yapan başarılı futbolcu, Diliskelesispor'un 1.Küme’de başarılı olması için elinden geleni yapacağını söyledi.
SPOR
Yayınlanma: 26 Temmuz 2016 - 16:07
Güncelleme: 26 Temmuz 2016 - 16:21
Bilal Diliskelesi'nde kaldı
SPOR
26 Temmuz 2016 - 16:07
Güncelleme: 26 Temmuz 2016 - 16:21









