Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tüketimde bilinçli bir toplum oluşturmak için ortaokullarda eğitim seminerleri vermeye devam ediyor. Toplumun dikkatsiz tüketim alışkanlığı sağlık sorunları meydana getirirken ekonomik olarak da vatandaşlara külfet oluşturuyor. Alınan ürünün salıklı bir şekilde tüketilmesi için vatandaşların dikkat etmesi gereken bazı hususlar bulunuyor. Büyükşehir Belediyesi bu hususları küçük yaşlarda topluma kazandırmak için ortaokullarda Bilinçli Tüketici konulu eğitim seminerleri veriyor. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı İhtisas Zabıta Şube Müdürlüğü Tüketici Hakları Zabıta Amirliği ve İlçe Milli Eğitim Müdürlükleriyle koordineli olarak verilen seminerlere Kandıra ilçesindeki bulunan ortaokullarda devam edildi. Seminerde ortaokuldaki 5. ve 6. Sınıf öğrencilerine satın aldıkları gıda maddelerinde dikkat edilmesi gereken hususlar hakkında bilgi verildi. Seminerde ürünlerin son kullanma tarihleri, etiket fiyat tarifesi gibi konular ele alındı. Konuyla ilgili öğrencilere broşürler dağıtıldı, görsel videolar izlettirilerek konuların pekişmesi sağlandı.
EKONOMİ
Yayınlanma: 26 Ocak 2016 - 13:27
Bilinçli tüketici nasıl olunur?
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi bilinçli tüketim alışkanlığını küçük yaşlarda topluma kazandırmak için okullarda eğitim seminerleri veriyor.
EKONOMİ
26 Ocak 2016 - 13:27









