Gebzespor’daki ilk sınavında Edirnespor’u elinden kaçıran teknik direktör Musa Cengiz Demir, Arnavutköy maçıyla yatıp kalkıyor. Arnavutköy maçının raporu üzerine oyun planını hazırlayan ve futbolcularına galibiyet emri veren Cengiz Hoca, güzel günlerin bu maçla başlayacağını söyledi. Takımın galibiyet alamamış olmasının futbolcular üzerinde motivasyon eksikliği yarattığını ifade eden tecrübeli teknik adam şöyle konuştu; “Öncelikle idman dışında oyuncularla birer birer ilgileniyoruz. İdman sırasında gole yönelik çalışmalar yaptırıyoruz. Her takımın zaman zaman böyle sıkıntılı dönemleri olur. Sadece Gebzespor değil, ligde başka takımlar da sıkıntı yaşıyor. Dolayısıyla her şey ilk galibiyete bakıyor. İlk galibiyetle işler düzelir. Gebzespor layık olduğu yere yavaş yavaş ilerleyecek. Çünkü, oyun kalitesi ve oyuncu kalitesi iyi durumda bulunuyor” diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 12 Kasım 2015 - 14:20
Bir galibiyetle işler düzelir
Edirne deplasmanında takıma pozitif futbol oynatan Gebzespor Teknik Direktörü Musa Cengiz Demir, Arnavutköy maçı öncesinde oyuncularına galibiyet emri verdi. Tecrübeli teknik adam, “Bir galibiyetle işler düzelir” dedi.
SPOR
12 Kasım 2015 - 14:20









