Mahallelinin kendi çabasıyla temizlemeye çalıştığı sokağa yıllardır hiçbir yatırımın ve hizmetin götürülmediği, temizlik çalışanının ise sokağın önünden dahi geçmediği öne sürüldü. Son olarak geçtiğimiz hafta yağan kar sonrası herhangi bir tuzlama çalışmasının yapılmadığı sokakta vatandaş isyanını, “Araçlarımızı hiçbir şekilde kullanamıyoruz. Sokakta buzlanma sebebiyle bırakın araba kullanmayı yürümek bile büyük marifet gerektiriyor. Son noktayı koydular; çöpten ve pislikten çektiğimiz yetmezmiş gibi sokaktan çıkışlar sağlanamadığı için mahalle şimdi de esir kampı gibi oldu” ifadeleriyle dillendirdi. Mahalleli en kısa zamanda bu problemlerin giderilmesi için belediyenin çalışma başlatmasını bekliyor.“KAR SOKAĞIN PİSLİĞİNİ ÖRTTÜ!”
25 yıldır aynı sokakta oturduğunu söyleyen Haki Aksu, “1 haftadır kar çalışması yapıyoruz diyerek gazetelerde boy boy gösteriş pozları veren belediye bu mahallenin farkında değil mi? Hiçbir şekilde karla ilgili bir çalışma yapılmadı. Tuzlama çalışması yapmak bu kadar mı zor! Acil bir hastamız olsa arabamızı kullanacak durumda değiliz. Çöp konteynırlarını izaha bile gerek yok. Göründüğü gibi alabildiğine dolu. Kar yağınca biraz olsun sokağın pisliğini örtüldü. Aylardır bir kez olsun şu sokakları temizlemediler. Adnan Köşker sıcak evinde, çiçekli, temiz belediye binasında otursun! Sokakların pisliğini temizleyerek kar çalışmaları yapmak bizim görevimiz mi?” diyerek sitem etti.BURASI AYRI BİR CUMHURİYET Mİ?
Belediyeden emekli olduğunu söyleyen İsmail Taş ise 35 yıldır bu sokakta oturduğunu son yıllardaki rezilliği ve umarsızlığı hiçbir dönem görmediğini söyleyerek sitemini belirtti. Taş, “Bende eski bir belediye çalışanıyım. Bu işleri az çok biliyorum. Halka hizmet ve daha güzel bir çevre oluşturmak için 22 yılımı verdim. Fakat hiçbir mahalle ya da sokakta böyle bir rezillik görmedim. Şehir merkezini, belediyenin önünü temizleyerek belediyecilik olmaz. Bu sokak merkeze 10 dakikalık bir mesafede olmasına rağmen bu durumda ise köylerin durumunu çok merak ediyorum. Seçim öncesi kapı kapı dolaşanlar hizmet zamanı nerede? 530 sokak Gebze’ye bağlı değil de biz mi bilmiyoruz! Herkes işini yapsın” şeklinde konuştu.
25 yıldır aynı sokakta oturduğunu söyleyen Haki Aksu, “1 haftadır kar çalışması yapıyoruz diyerek gazetelerde boy boy gösteriş pozları veren belediye bu mahallenin farkında değil mi? Hiçbir şekilde karla ilgili bir çalışma yapılmadı. Tuzlama çalışması yapmak bu kadar mı zor! Acil bir hastamız olsa arabamızı kullanacak durumda değiliz. Çöp konteynırlarını izaha bile gerek yok. Göründüğü gibi alabildiğine dolu. Kar yağınca biraz olsun sokağın pisliğini örtüldü. Aylardır bir kez olsun şu sokakları temizlemediler. Adnan Köşker sıcak evinde, çiçekli, temiz belediye binasında otursun! Sokakların pisliğini temizleyerek kar çalışmaları yapmak bizim görevimiz mi?” diyerek sitem etti.BURASI AYRI BİR CUMHURİYET Mİ?
Belediyeden emekli olduğunu söyleyen İsmail Taş ise 35 yıldır bu sokakta oturduğunu son yıllardaki rezilliği ve umarsızlığı hiçbir dönem görmediğini söyleyerek sitemini belirtti. Taş, “Bende eski bir belediye çalışanıyım. Bu işleri az çok biliyorum. Halka hizmet ve daha güzel bir çevre oluşturmak için 22 yılımı verdim. Fakat hiçbir mahalle ya da sokakta böyle bir rezillik görmedim. Şehir merkezini, belediyenin önünü temizleyerek belediyecilik olmaz. Bu sokak merkeze 10 dakikalık bir mesafede olmasına rağmen bu durumda ise köylerin durumunu çok merak ediyorum. Seçim öncesi kapı kapı dolaşanlar hizmet zamanı nerede? 530 sokak Gebze’ye bağlı değil de biz mi bilmiyoruz! Herkes işini yapsın” şeklinde konuştu.






