Kocaelispor maçında birçok negatif görüntü yaşayan Gebzespor’da teknik heyet, rakibin teknik direktörü Ergun Ortakcı’ya kırgın. Bilindiği gibi deplasmanlarda rakip takımın hocasına maç öncesi hoş geldin denir, başarı dilenir ve hatta en azından selam verilir. Bunların hiçbiri İsmetpaşa Stadı’nda yaşanmadı. Cengiz Hoca’ya ‘hoşgeldin’ demeyen Ortakcı’nın saygı çerçevesinden uzak tutumu yadırgandı. Oysa ki aynı Ortakcı, Gebzespor’un Kocaelispor ile oynadığı ilk maç öncesinde Yalova ile yaptığı özel müsabakayı izlemek üzere Gebze’ye gelmiş ve Başkan İlker Çakır yerinden kalkarak Ortakcı ile maçı izlemişti. Ergun Ortakcı gibi tecrübeli bir teknik adamın Cengiz Hoca’dan hoşgeldini çok görmesi İsmetpaşa Stadı’nda dikkatimizi çeken olumsuzluklar arasında yer aldı.
SPOR
Yayınlanma: 25 Ocak 2016 - 12:59
Bir hoşgeldini çok gördü!
SPOR
25 Ocak 2016 - 12:59









