3.Lig ekibimiz Darıca Gençlerbirliği, Bayrampaşa deplasmanında kaybettiği 3 puana yanıyor. Ziraat Türkiye Kupası’nda Beşiktaş’a sergilediği futbolla beğenilen ve 4 gün sonra çıktığı lig maçında ise rehavetin kurbanı olan sarı-yeşilli ekip, 2-0 öne geçtiği bir maçı kendi elleriyle rakibe vererek ‘Bu kadar da olmaz’ dedirtti. Son 20 dakikada yediği 3 golle sahadan 3-2 mağlup ayrılan sarı-yeşilli oyuncular, rakiplerin de puan kaybettiği haftada önemli bir fırsatı tepmiş oldu. Bu arada temsilcimiz önümüzdeki hafta sonu sahasında oynayacağı 12 Bingöl maçının hazırlıklarına yarın teknik direktör Galip Gündoğdu yönetiminde start verecek.
SPOR
Yayınlanma: 05 Aralık 2016 - 14:58
Biraz ciddiyet!
SPOR
05 Aralık 2016 - 14:58









