Gelecek sezon 1.Küme’de mücadele etmek isteyen Arapçeşme, 2.Küme Play-Off’ta yolun sonuna geldi. Eleme sistemine göre oynanan maçlarda Gölcük İdmanyurdu (3-0) ve Ulaşlı’yı (5-0) devre dışı bırakan ekibimiz, kritik final maçında pazar günü Yuvacık’la kozlarını paylaşacak. Hedefe odaklanan Arapçeşme’de eksik oyuncu bulunmuyor. Mehmet Ali Kağıtçı Stadı’ndaki kritik mücadele saat 16.00’da başlayacak. 18.30’da ise Üçtepe-Kadıköy arasında diğer final maçı oynanacak.YÜREĞİNİZİ ORTAYA KOYUNArapçeşme’nin bir üst lige çıkması için büyük çaba sarf eden Başkan Abdullah Mert, oyuncularından yüreklerini ortaya koymalarını istedi. Başkan Mert, “Bu saatten sonra rakibin adı önemli değil. Kendi göbeğimizi kendimizi keseceğiz. Allah inananlarla beraberdir. Bizde 1.Küme’ye çıkacağımıza tüm kalbimizle inanıyoruz” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 27 Mayıs 2016 - 14:31
Bitir işi Arapçeşme!
2.Küme Play-Off’ta dananın kuyruğu pazar günü oynanacak iki final maçıyla kopuyor. Temsilcimiz Arapçeşme, nefesleri kesecek mücadelede Yuvacık’la kozlarını paylaşacak. Mehmet Ali Kağıtçı Stadı’ndaki mücadelenin başlama saati 16.00
SPOR
27 Mayıs 2016 - 14:31









