Gebzespor'un borçları birer birer eriyor. Kulüpten alacaklı olan futbolcuların alacaklarının yüzde 30'larını ödemeyi sürdüren Başkan İlker Çakır, bugün 3 kişinin daha ödemesini yaptığını sosyal medyadan duyurdu. Kulüpten alacaklı olan Kadir Kamaz, Yetkin Demir ve Ferit Erişci alacağı olan paranın yüzde 30’unu kabul ederek ödemesini aldı. Noter tasdikli evrağını yollayan oyunculara Başkan İlker Çakır teşekkür ederek, ‘Başka kabul edecek arkadaşlara da kapımız açıktır. Kaldı 14…’ mesajını verdi.
SPOR
Yayınlanma: 06 Ocak 2016 - 16:52
Bitti, bitiyor. Kaldı 14!
Gebzespor Başkanı İlker Çakır'ın borçları temizleme operasyonu devam ediyor. Başkan Çakır bugün 3 kişinin daha ödemesini yaptı. Kaldı 14...
SPOR
06 Ocak 2016 - 16:52









