Başkan Bıyık, Darıca Farabi Eğitim Araştırma Hastanesi’nde tedavi gören ve yeni yıl gecesini de hastanede geçiren hastaları unutmadı. Başkan Bıyık, hasta vatandaşları ve ailelerini ziyaret ederek, yeni yıl için sağlık ve mutluluk diledi. Ziyaret karşısında moral bulan vatandaşlar da, Başkan Bıyık’a teşekkürlerini sundu.
GÜNDEM
Yayınlanma: 01 Ocak 2020 - 01:23
Bıyık'tan Darıca Farabi'ye yeni yıl ziyareti
Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, yeni yılı hastanede karşılayan Darıcalı vatandaşları ziyaret etti.
GÜNDEM
01 Ocak 2020 - 01:23





