2020'ye adım adım yaklaştığımız şu günlerde Gebze'nin gündemi yine su kesintileri oluyor. Ana isale hatları üzerinde çıkan arızalar yüzünde uzun süreler susuz kalan ilçemizde bir kesinti duyurusu daha yapıldı. Sürekli bir su kesintisiyle karşı karşıya kalan Gebze'de vatandaşlar artık bu durumdan sıkılmış durumda. Yapılan yatırımların niteliğini tartışan Gebzeliler, su gibi en temel ihtiyaç olan konuda bu kadar sıkıntı yaşamalarına bir türlü anlam veremediklerini söylüyorlar. Gebze halkı İSU'dan bu kesintilere çözüm bulmasını talep ediyor. İşte İSU'nun son olarak yaptığı duyuru;YİNE ANA HATTA ARIZA
"Yenileme çalışması programına aldığımız CTP ana isale hattı üzerinde oluşan arıza nedeniyle Gebze İlçesi Adem yavuz, Cumhuriyet, M.Sinan, Yavuz Selim, Ulus ve Hürriyet Mahallelerinin üst kotları, Mevlana ve İstasyon Mahallelerinin bir kısmı, H.Halil, Yenikent, Gaziler, M.Pasa, K.Çesme, O.Yilmaz, İnönü, Güzeller, Kirazpinar, Arapçeşme, S.Orhan, Tatlıkuyu, Barış ve Tavşanlı Mahallelerinin tamamına 13 Aralık Cuma (bugün) saat: 14:00'a kadar su verilemeyecektir. Anlayışınız için teşekkür ederiz."
"Yenileme çalışması programına aldığımız CTP ana isale hattı üzerinde oluşan arıza nedeniyle Gebze İlçesi Adem yavuz, Cumhuriyet, M.Sinan, Yavuz Selim, Ulus ve Hürriyet Mahallelerinin üst kotları, Mevlana ve İstasyon Mahallelerinin bir kısmı, H.Halil, Yenikent, Gaziler, M.Pasa, K.Çesme, O.Yilmaz, İnönü, Güzeller, Kirazpinar, Arapçeşme, S.Orhan, Tatlıkuyu, Barış ve Tavşanlı Mahallelerinin tamamına 13 Aralık Cuma (bugün) saat: 14:00'a kadar su verilemeyecektir. Anlayışınız için teşekkür ederiz."





