Bölgesel Amatör Lig 12. Grup’ta ilk yarıyı 30 puanla lider tamamlayan Kocaelispor’un teknik direktörü Ergun Ortakcı, şampiyonluk yarışının çetin geçeceğini söyledi. İlk yarıda iyi puan topladıklarını ifade eden Ortakcı, şampiyonluk yarışının 3 takım arasında geçeceğini söyledi. Yeşil-Siyahlıların hocası şöyle konuştu; “Bana göre bu grupta zirveyi ligin sonuna kadar zorlayacak 3 takım var. Biz, Gebze ve Velimeşe. Rakibimiz Velimeşe şampiyonluk adına son şanslarından birisini bize karşı kullandı. Açıkçası tam bir vuruşma maçıydı. Biz kazandık, ikinci ile aramızdaki puan farkını koruduk. 24 maçlı bir ligde sezonun ilk yarısını 30 puanda tamamlamak çok büyük bir avantaj. Sezonun ikinci yarısında 8 puanlık farkı korumak istiyoruz” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 29 Aralık 2015 - 13:17
Biz, Gebze ve Velimeşe
Kocaelispor’un hocası Ergun Ortakcı, “Bana göre bu grupta zirveyi ligin sonuna kadar zorlayacak 3 takım var. Biz, Gebze ve Velimeşe…” dedi.
SPOR
29 Aralık 2015 - 13:17









