Basın mensuplarına Gebze’ye bağlı Denizli Köyü’nde yapacakları tesislerin arazisini gezdiren Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, basın mensuplarının soruları üzerine hafta sonundaki Galatasaray derbisiyle ilgili düşüncelerini aktardı. İddialı açıklamalar yapan Yıldırım, “Kadıköy'de 17 yıllık gelenek var. 18, 19, 20 bu böyle devam eder” ifadesini kullandı. Fener'in başkanı şöyle devam etti: "Tüm biletler satıldı. Taraftarımıza teşekkür ederiz. Buradan onları da uyarıyorum. Tahriklere kapılmamalarını söylüyorum. Derbiyi Fenerbahçe kazanacak” dedi. Kart cezalısı Mehmet Topal ve sakatlığı süren Jeremain Lens'in yokluğu hatırlatılınca, Aziz Yıldırım daha da iddialı konuştu: “Biz onları en kötü zamanımızda 6-0 yendik. 6 kere gittik, 6 attık!"
SPOR
Yayınlanma: 17 Kasım 2016 - 16:15
Biz onları en kötü zamanımızda 6-0 yendik
SPOR
17 Kasım 2016 - 16:15









