Amatör Süper Lig’de yeni sezonun ilk santrası bu akşam Doğantepe-Kandıra G.B. BLD maçında yapılacak. Bizim gözler ise takımlarımızın oynayacağı ilk maçlara çevrildi. A Grubu’nda yarın Sultan Orhan, Tavşancıl, B Grubu’nda yer alan Denizli Köyü, Beylikbağı ve Dilovası Belediyespor ise ilk maçlarını Pazar günü oynayacak. 24 takımın 12’erli 2 ayrı grupta mücadele vereceği Amatör Süper Lig’de heyecan bu akşam itibariyle başlıyor. A Grubu’nda yer alan Doğantepe-Kandıra G.B. BLD bu akşam sezonun açılış maçında karşı karşıya gelirken, yarın farklı sahalarda oynanacak maçlarla heyecan doruğa ulaşacak. Bu sezon Amatör Süper Lig’de bölgemizi 3 takım temsil edecek. A Grubu’nda Sultan Orhan, Tavşancıl, B Grubu’nda ise Denizli Köyü, Beylikbağı ve Dilovası Belediyespor mücadele edecek. Sultan Orhan ve Tavşancıl’ın ilk sınavları yarın. Cephanelik Stadı’nda Başaranspor’a konuk olacak olan turuncu-mavili takımın hedefi 3 puan üzerine kurulu. Maç 19.00’da başlayacak. Geçtiğimiz sezon 1.Küme’de şampiyon olarak Süper Lig’e terfi eden Tavşancılspor ise kendi sahası konumunda olan Hereke Stadı’nda Tavşantepe’yi ağırlayacak. Maçın başlama saati 16.00 olarak açıklandı. B Grubu takımlarımız Denizli Köyü ve Beylikbağı deplasmanda, Dilovası BLD ise iç sahada lige ‘merhaba’ diyecek. Denizli Köyü Körfez Esentepe Stadı’nda saat 17.00’yi gösterdiğinde İlimtepe FK ile, Beylikbağıspor’da Mehmet Ali Kağıtçı Stadı’nda saat 18.00’de 1937 Sekaspor’la 3 puan mücadelesine tutuşacak. İki takımımızda hedef 3 puan. 1 yıl aradan sonra yeniden Amatör Süper Lig’e çıkan Dilovası Belediyespor ise kendi sahası ve taraftarı önünde kantara çıkıyor. Temsilcimizin rakibi Seka Doğan. Dilovası Stadı’ndaki maç 15.00’de başlayacak.
SPOR
Yayınlanma: 30 Eylül 2016 - 16:57
Bizim Süperler sahnede
SPOR
30 Eylül 2016 - 16:57









