Beşiktaş-Napoli maçı devre arasında Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Boluspor Yönetim Kurulu üyesi Erkan Bektaş bir araya geldi. Boluspor'un başarısını dikkatle izlediğini dile getiren Fikret Orman, “Boluspor şu an çok iyi gidiyor. Boluspor'u yakından takip ediyorum. Başkanınız Necip Çarıkçı çok iyi dostumdur. Bildiğiniz gibi Bolu Gerede'ye tesis yapıyoruz. Şu an çalışmalarımız gayet hızlı bir şekilde gidiyor. İlerleyen yıllarda daha sık bir araya geleceğiz. Bu sebeple Bolsupor'da benim takımımdır. Sizlerin vasıtasıyla tüm Bolu'ya selamları gönderiyorum. Umarım önümüzde ki sezon Boluspor süper ligde olur. Biz Boluspor için üzerimize düşeni her zaman yapmaya hazırız" şeklinde konuştu. Ancak bu konuşmadan 24 saat geçmeden Beşiktaş ve Boluspor aynı grupta rakip oldular. "Benim takımım" dediği Boluspor ile başkanı olduğu Beşiktaş arasında oynanacak olan karşılaşma ilginç bir konuma geldi.KAYNAK: Köroğlu Gazetesi









