Ak Parti Kocaeli Milletvekili aynı zamanda 1 Kasım seçimleri için liste başı yeniden aday gösterilen Bilim, Sanayi Ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, Gebzeli gazetecilerle buluştu. Kendi adına açtığı Seçim Koordinasyon Merkezi’nde basın mensuplarını ağırlayan Işık, gazetecilerden gelen soruları yanıtladı. Işık’a toplantıda Ak Parti Kocaeli İl Başkanı Şemsettin Ceyhan, 25. Dönem Kocaeli Milletvekili Cemalettin Kaflı, 24. Dönem Milletvekili Mehmet Ali Okur, 22 ve 23. Dönem Milletvekili Eyüp Ayar, Kurucu İlçe Başkanı Metin Gökçe, Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, Darıca Belediye Başkanı Şükrü Karabacak ve 26. Dönem Milletvekili adayı Cemil Yaman ile AK Parti Gebze İlçe Başkanı Hasan Soba yönetimiyle hazır bulundu. Işık hoş geldiniz konuşmasının ardından basının sorularını aldı.AK PARTİ GEBZE SEÇİME HAZIR
Toplantının ilk konuşmasını AK Parti Gebze İlçe Başkanı Hasan Soba yaptı. Soba açıklamalarında Ak Parti Gebze olarak seçime hazır olduklarını ifade etti. 1 Kasım günü için 6048 kişilik dev bir ekip kurduklarını ifade eden Soba, “1 Kasım’daki seçimlere Gebze Teşkilatı, tüm kadrolarımızla hazırdır. 71 okul, 672 sandık ve 6048 görevlisi ile bütün eğitimlerini bütün materyallerini bütün çalışmalarını tamamlamış bir şekilde hazırlıklarımız sona geldi. Ekibimiz 1 Kasım Pazar günü bütün okullarda her yerde eksiksiz olarak görevlerini ifa edeceklerdir. Ben tekrar 1 Kasım seçimlerinin Gebze’miz için Kocaeli’miz için ülkemiz için tüm İslam alemi için mazlumlar için hayırlı olmasını temenni ediyorum. Tekrar her birinize katılımınızdan dolayı şükranlarımı sunuyorum” dedi.
GEBZE HER ZAMAN YANIMIZDA OLDU
Soba’dan sözü alan Bakan Işık şunları söyledi; “Gebze bundan 13 yıl önce Ak Parti’ye kapısını açan ilk semt oldu. o günden bugüne kadar da Gebze her zaman Ak Parti’ye desteğini hiç azaltmadı yanımızda oldu. Bizde gerek hükümet gerekse yerel yönetimler olarak Gebze’ye borcumuzu hizmet vererek ödedik. 13 yıl önce Gebze’ye bir kültür merkezi yapamayan Türkiye’den Eynerce ve Anibal Kavşağı’nı barındıran tek seferde 100 milyonluk bir işi ihale eden Türkiye’ye ulaştık. Bugün Gebze’yi aldıkları yatırımlarla tüm ülke ve dünya konuşuyor. Bazılarına çok basitmiş gibi geliyor ama biz ilk milli çip fabrikasını Gebze’ye kuruyoruz. Sıradan bir hadise değil.YERLİ OTOMOBİLE GEBZE VURGUSU!
Bakınız bugün Gebze’den yerli otomobilin ilk prototipini geçtiğimiz hafta kamuoyuna açıkladık. Bu çalışmaların hepsi Gebze’de TUBİTAK’da yapılıyor. Nerede üretileceği konusunda birçok ilimizin talip olduğunu görüyoruz. Biz bu konuda konuşurken daha dikkatli olmaya çalışıyoruz. Çünkü sonunun devrim arabası gibi olmasını istemiyoruz. Dönemin Türkiye’sinde devrim arabasının sanayileşmesini kimlerin önlediğini herkes gibi tüm vatandaşlarda biliyor. Bugün yine onlar yerli otomobilden rahatsızlıkları dile getiriyorlar yoksa yerli otodan çoğu kişi rahatsız değil. Kimisi ne zaman üretilecek parası ne kadar olacak diye sorarken gençlerde kaç basacak diyor. O yüzden nerede üretileceğini çıkan babayiğidin kararına bırakacağız” diye konuştu. TRAFİK SORUNU METRO İLE ÇÖZÜLÜR
Trafikle alakalı soru üzerine ise Işık, “Gebze Türkiye’nin en hızlı büyüyen şehirlerinden birisi. Gebze’de trafiğe çıkan araç sayısı her geçen gün artıyor. Otomobil üretmek kadar yol yapmak da kolay değil. Gebze’nin içinde yeni yol açma imkânımız neredeyse yok. Bununla ilgili belediyelerimiz ulaşım mastır planlarında köklü çözüm yollarını arıyor. Gebze merkeze olan baskıyı azaltmakla ilgili yoğun çalışmalar yapıyoruz. Pek çok alternatif güzergah da hayata geçiyor. Metro çalışmalarına başladığımız zaman sorun çözülecektir. Entegre ulaşım çalışması bittiği zaman trafik sorununa neşter vurmuş olacağız. Metro dışında kalıcı bir çözüm görünmüyor” cevabını verdi.
Toplantının ilk konuşmasını AK Parti Gebze İlçe Başkanı Hasan Soba yaptı. Soba açıklamalarında Ak Parti Gebze olarak seçime hazır olduklarını ifade etti. 1 Kasım günü için 6048 kişilik dev bir ekip kurduklarını ifade eden Soba, “1 Kasım’daki seçimlere Gebze Teşkilatı, tüm kadrolarımızla hazırdır. 71 okul, 672 sandık ve 6048 görevlisi ile bütün eğitimlerini bütün materyallerini bütün çalışmalarını tamamlamış bir şekilde hazırlıklarımız sona geldi. Ekibimiz 1 Kasım Pazar günü bütün okullarda her yerde eksiksiz olarak görevlerini ifa edeceklerdir. Ben tekrar 1 Kasım seçimlerinin Gebze’miz için Kocaeli’miz için ülkemiz için tüm İslam alemi için mazlumlar için hayırlı olmasını temenni ediyorum. Tekrar her birinize katılımınızdan dolayı şükranlarımı sunuyorum” dedi.
GEBZE HER ZAMAN YANIMIZDA OLDUSoba’dan sözü alan Bakan Işık şunları söyledi; “Gebze bundan 13 yıl önce Ak Parti’ye kapısını açan ilk semt oldu. o günden bugüne kadar da Gebze her zaman Ak Parti’ye desteğini hiç azaltmadı yanımızda oldu. Bizde gerek hükümet gerekse yerel yönetimler olarak Gebze’ye borcumuzu hizmet vererek ödedik. 13 yıl önce Gebze’ye bir kültür merkezi yapamayan Türkiye’den Eynerce ve Anibal Kavşağı’nı barındıran tek seferde 100 milyonluk bir işi ihale eden Türkiye’ye ulaştık. Bugün Gebze’yi aldıkları yatırımlarla tüm ülke ve dünya konuşuyor. Bazılarına çok basitmiş gibi geliyor ama biz ilk milli çip fabrikasını Gebze’ye kuruyoruz. Sıradan bir hadise değil.YERLİ OTOMOBİLE GEBZE VURGUSU!
Bakınız bugün Gebze’den yerli otomobilin ilk prototipini geçtiğimiz hafta kamuoyuna açıkladık. Bu çalışmaların hepsi Gebze’de TUBİTAK’da yapılıyor. Nerede üretileceği konusunda birçok ilimizin talip olduğunu görüyoruz. Biz bu konuda konuşurken daha dikkatli olmaya çalışıyoruz. Çünkü sonunun devrim arabası gibi olmasını istemiyoruz. Dönemin Türkiye’sinde devrim arabasının sanayileşmesini kimlerin önlediğini herkes gibi tüm vatandaşlarda biliyor. Bugün yine onlar yerli otomobilden rahatsızlıkları dile getiriyorlar yoksa yerli otodan çoğu kişi rahatsız değil. Kimisi ne zaman üretilecek parası ne kadar olacak diye sorarken gençlerde kaç basacak diyor. O yüzden nerede üretileceğini çıkan babayiğidin kararına bırakacağız” diye konuştu. TRAFİK SORUNU METRO İLE ÇÖZÜLÜR
Trafikle alakalı soru üzerine ise Işık, “Gebze Türkiye’nin en hızlı büyüyen şehirlerinden birisi. Gebze’de trafiğe çıkan araç sayısı her geçen gün artıyor. Otomobil üretmek kadar yol yapmak da kolay değil. Gebze’nin içinde yeni yol açma imkânımız neredeyse yok. Bununla ilgili belediyelerimiz ulaşım mastır planlarında köklü çözüm yollarını arıyor. Gebze merkeze olan baskıyı azaltmakla ilgili yoğun çalışmalar yapıyoruz. Pek çok alternatif güzergah da hayata geçiyor. Metro çalışmalarına başladığımız zaman sorun çözülecektir. Entegre ulaşım çalışması bittiği zaman trafik sorununa neşter vurmuş olacağız. Metro dışında kalıcı bir çözüm görünmüyor” cevabını verdi.









