Çorlu maçında istediği galibiyeti alamasa da oyun disiplini ve mücadele açısından keyif veren Gebzespor, ilerleyen haftalar için umut aşıladı. Diğer maçlarda dağınık bir görüntü veren ve kazandığı maçlarda bile taraftarlarını kötü futboluyla memnun edemeyen mor-beyazlı takım bu kez ezberleri bozdu. Alaettin Kurt Stadı’na gelen yaklaşık 5 bin taraftar oynanan futboldan memnun kalırken, tek üzüntüleri galibiyet golünün gelmemesi oldu. Çorlu maçında verilen kazanma arzusunun diğer maçlara yansıtılması halinde takımın seri galibiyetler alacağına inanan taraftarlar, futbolcular gibi Çayırova maçının çıkış noktası olacağı görüşünde birleşiyorlar. Gebzespor teknik sorumlusu Erol Çağlın da maçla ilgili verdiği demeçte, kazanma arzusunu skora yansıtamadıklarını ve bunun için üzüntülü olduklarını kaydetti. Çağlın,”Keyifli bir maç oynadık. Daha da iyi olacağımız kesin. Oyuncularımıza ve cefakâr büyük Gebzespor taraftarına teşekkür ediyorum” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 14 Kasım 2016 - 15:56
Böyle devam!
SPOR
14 Kasım 2016 - 15:56









