İstanbul’da yapılan Uluslararası Marmara Cup Karate Turnuvası’nda Gebzeli Karateciler madalyalarla döndü. Bu yıl 3.düzenlenen ve Türkiye Karate Federasyonu tarafından desteklenen Uluslararası Marmara İstanbul’da bulunan Halkalı Spor Salonu’nda gerçekleştirildi. Turnuvaya 30 ülkeden 1440 sporcu katıldı. Minik, Yıldız, Ümit, Genç ve Büyükler kategorilerinde yapılan turnuvada Gebze Karate Do Sporcuları Furkan Sertel ve Mervenur Koç, Yıldız Milli Takım adına mücadele ederek 1 altın, 1 bronz madalya kazandılar.ŞAMPİYONLAR YETİŞTİRMEYE DEVAM3 gün süren turnuva boyunca 183 kategoride madalyalar sahiplerini buldu. Karate Milli Takımına seçilen sporcularımız Furkan Sertel ve Mervenur Koç performanslarıyla dikkatleri üzerlerine çektiler. Büyük beğeni kazanan sporcularımızdan Furkan Sertel Yıldız Erkekler 30 kilogramda Altın madalya kazanırken, Yıldız Bayanlar 42 kilogramda Mervenur Koç üçüncü olarak Ülkemize Bronz madalya kazandırdı. Türkiye’nin Genel Klasmanda birinci olduğu turnuva sonrası Teknik Direktör Adnan Şamdan sporcularını tebrik ederek ülkemize madalyalar kazandırdıkları için mutlu olduklarını söyledi. Türkiye’nin sporcu yetiştiren fabrikası olduklarını bir kez daha hatırlatarak en iyi alt yapıya sahip olduklarını vurgulayan Şamdan, daha nice Şampiyon ve Milli Sporcuları yetiştirmeye devam edeceklerini söyledi.
SPOR
Yayınlanma: 23 Kasım 2016 - 15:52
Bravo Furkan, bravo Mervenur
Başarıyla övündüğümüz Gebzeli karateciler bir turnuvada daha yüz akımız oldu. İstanbul’da düzenlenen Uluslararası Marmara Cup Karate Turnuvası’nda mücadele veren Gebze Karate Do Sporcuları Furkan Sertel ve Mervenur Koç, Yıldız Milli Takım adına mücadele ederek 1 altın ve 1 bronz madalya kazandılar.
SPOR
23 Kasım 2016 - 15:52









