1.Küme C Grubu’nda mücadele veren temsilcimiz Kirazpınar, Gebze’de ağırladığı Kireçocakları takımına 2-1 yenildi. Maça iki takım oyuncularının birbirlerine karşı gösterdiği sevgi, saygı damga vurdu. Sahaya ‘BU MÜSABAKANIN GALİBİ DOSTLUK VE KARDEŞLİK OLACAKTIR’ pankartıyla çıkan iki takım oyuncuları 90 dakika boyunca centilmence mücadele verdiler. Maçta galip gelen dostluk, kazanan ise 2-1’lik skorla Kireçocakları takımı oldu. 14 puanla kalan Kirazpınar bu yenilgiyle küme düşme tehlikesini yakından hissetmeye başladı.
SPOR
Yayınlanma: 26 Aralık 2016 - 15:15
Bu pankartla çıktılar, öyle de oldu!
SPOR
26 Aralık 2016 - 15:15









