Gebzespor’u borçsuz bir kulüp haline getirmeyi ilke edinen Başkan İlker Çakır, vergi yapılandırmasının son gününde SGK’ya borçlara dikkat çekti. Üzerine düşen görevi fazlasıyla yerine getiren Başkan Çakır, aynı sorumluluğu geçmiş dönem yöneticilerinin de yerine getirmesini bekliyor. Gebzespor’da görev yapan 5 kulüp başkanının SGK borcunu kapatan, 2 dönemin de borcunu kapatma durumuna gelen Başkan Çakır, eski yöneticilerin de söz verdikleri 5 Bin TL’yi getirmesi durumunda Gebzespor’un SGK’ya olan borçlarının tamamen kapanacağını söyledi.İŞTE O AÇIKLAMABaşkan Çakır sosyal medya hesabından geçmiş dönem yöneticilerine çağrıda bulundu. Başkan Çakır açıklamasında şu ifadelere yer verdi:”SGK borçlarından dolayı 5 Bin TL ödemesi gerekip te 2 aydır bizi sallayan arkadaşlar birazdan isim listesini yayınlayacağım. Bugün son gün. Sonra niye yazdın yok şöyle yok böyle derseniz külahları değişiriz…”
SPOR
Yayınlanma: 25 Kasım 2016 - 10:50
Bugün son gün...
SPOR
25 Kasım 2016 - 10:50









