Dün ilimizde bulunan üç odanın meclis toplantısı yapıldı. Kocaeli Ticaret Odası’nın gerçekleştirdiği meclis toplantısında adeta soğuk savaş yaşandı. FETÖ üyeliğinden tutuklu bulunan KTO başkanı Murat Özdağ’ın durumu konuşulan KTO’da resmen hesap günü yaşandı. Kimi meclis üyeleri Özdağ’ın başkanlığının sona erdiğini dile getirirken bazı meclis üyeleri ise KTO’daki tüm meclis üyelerinin istifa etmesini ve odanın temiz bir yönetim oluşturmasını dile getirdi. Benzer sıkıntılar Körfez Ticaret Odası’nda da yaşandı. Önceki gün istifa eden 6 meclis üyesinden Mustafa Gülhan oda başkanı Mustafa Efe’ye yüklendi. Gebze Ticaret Odası’ndaki meclis toplantısı diğer odalara nazaran çok sakindi. Türkiye’de bir ilki yapan GTO başkanı Nail Çiler’in konuşması gündeme damga vurdu. GTO meclisi demokrasi şehitleri için yapılan saygı duruşu ve okunan istiklal marşı ile son buldu. Nail Çiler şöyle konuştu;FETÖ’YE SERT AÇIKLAMA
15 Temmuz 2016 Cuma gecesi, Milletimizin iradesine, canına, birlik beraberliğimize, ülkemiz ekonomisine, Cumhuriyetimize ve demokrasimize karşı bir kalkışma hareketi gerçekleştirilmiştir. Bu hain darbe girişimi öyle büyük ve öyle ciddi boyuttadır ki bunlar; siyaseti, sağlığı, ticareti, yargıyı, eğitimi, orduyu ve medyayı kirlettiler, bunların hepsine sızdılar, akıllarını kiraya verdiler, tek bir emirle her biri canlı bomba oldular. Ülkeyi bölmeye, iç savaşa sürüklemeye çalıştılar. Bizlerin vergileri ile alınan devletin silahlarını bu ülkenin aziz insanlarına çevirdiler, insanları katlettiler. Bu millet bu ihaneti de gördü! İnsanlarımız canı pahasına bunlarla mücadele etti. Dışardaki güçlerin emirleri ile bu millete silah çekenleri tarih asla affetmeyecektir. Yükselmek için kumpaslar kurdular, sınav sorularını çaldılar. İnsan gibi adam yetiştiriyorlar sandık. Meğer hain yetiştiriyorlarmış.ÇALIŞMAYA ÜRETMEYE DEVAM
Gebze Ticaret Odası olarak 15 Temmuz 2016 Cuma gecesi yaşadığımız ve demokrasi tarihimize kara bir leke olarak geçecek bu darbe girişimini nefretle kınıyor, Şehit olan vatan evlatlarına Allah’tan rahmet, yakınlarına ve milletimize başsağlığı diliyoruz.22 Temmuz Cuma günü tüm şehitlerimizin ruhları için 4 ilçemizin camilerinde okuttuğumuz Mevlit’in de kabulünü Allah’tan dileriz. Gebze Ticaret Odası, milletimizin tuttuğu demokrasi nöbetlerinde ilk günden beri halkımız ile beraberiz. Demokrasi nöbetlerinin yorgunluklarını biraz olsun hafifletmek, soluk almalarını sağlamak için su ikramlarımızla ve işadamlarımızın ikramlarını dağıtmada yardımcı olarak, demokrasi nöbetinde bu zor günlerin üstesinden beraberce gelebilmek, üzerimize düşeni yapmaya çalışmak hedefimizdir. Ülkemizin bu zor günlerini birlik olarak atlatacağımıza inanıyoruz ve “Birlikte rahmet, ayrılıkta azap’’ vardır diyoruz. Milletçe çok daha güçlü olmamız, birbirimizi daha fazla sevmemiz, saygı ve hoşgörü göstermemiz gereken zamanlar içerisindeyiz. Birlik ve beraberlik içinde omuz omuza, ülkemiz ve milletimiz için daha büyük bir azimle çalışmaya, üretmeye devam etmemiz gerekmektedir.
15 Temmuz 2016 Cuma gecesi, Milletimizin iradesine, canına, birlik beraberliğimize, ülkemiz ekonomisine, Cumhuriyetimize ve demokrasimize karşı bir kalkışma hareketi gerçekleştirilmiştir. Bu hain darbe girişimi öyle büyük ve öyle ciddi boyuttadır ki bunlar; siyaseti, sağlığı, ticareti, yargıyı, eğitimi, orduyu ve medyayı kirlettiler, bunların hepsine sızdılar, akıllarını kiraya verdiler, tek bir emirle her biri canlı bomba oldular. Ülkeyi bölmeye, iç savaşa sürüklemeye çalıştılar. Bizlerin vergileri ile alınan devletin silahlarını bu ülkenin aziz insanlarına çevirdiler, insanları katlettiler. Bu millet bu ihaneti de gördü! İnsanlarımız canı pahasına bunlarla mücadele etti. Dışardaki güçlerin emirleri ile bu millete silah çekenleri tarih asla affetmeyecektir. Yükselmek için kumpaslar kurdular, sınav sorularını çaldılar. İnsan gibi adam yetiştiriyorlar sandık. Meğer hain yetiştiriyorlarmış.ÇALIŞMAYA ÜRETMEYE DEVAM
Gebze Ticaret Odası olarak 15 Temmuz 2016 Cuma gecesi yaşadığımız ve demokrasi tarihimize kara bir leke olarak geçecek bu darbe girişimini nefretle kınıyor, Şehit olan vatan evlatlarına Allah’tan rahmet, yakınlarına ve milletimize başsağlığı diliyoruz.22 Temmuz Cuma günü tüm şehitlerimizin ruhları için 4 ilçemizin camilerinde okuttuğumuz Mevlit’in de kabulünü Allah’tan dileriz. Gebze Ticaret Odası, milletimizin tuttuğu demokrasi nöbetlerinde ilk günden beri halkımız ile beraberiz. Demokrasi nöbetlerinin yorgunluklarını biraz olsun hafifletmek, soluk almalarını sağlamak için su ikramlarımızla ve işadamlarımızın ikramlarını dağıtmada yardımcı olarak, demokrasi nöbetinde bu zor günlerin üstesinden beraberce gelebilmek, üzerimize düşeni yapmaya çalışmak hedefimizdir. Ülkemizin bu zor günlerini birlik olarak atlatacağımıza inanıyoruz ve “Birlikte rahmet, ayrılıkta azap’’ vardır diyoruz. Milletçe çok daha güçlü olmamız, birbirimizi daha fazla sevmemiz, saygı ve hoşgörü göstermemiz gereken zamanlar içerisindeyiz. Birlik ve beraberlik içinde omuz omuza, ülkemiz ve milletimiz için daha büyük bir azimle çalışmaya, üretmeye devam etmemiz gerekmektedir.









