3.Lig 3. Grup’ta mücadele eden temsilcimiz Darıca Gençlerbirliği, 4’üncü hafta maçında galibiyeti bulunmayan Körfez İskenderun’a geçit verdi: 2-3. Maçın 16.dakikasında Başaran gole giden rakibini ceza alanı içerisinde düşürünce hakem önce kırmızı kartını çıkardı, sonra penaltı noktasını gösterdi. Topun başına geçen eski Darıcalı Ercan Güneri penaltıyı gole çevirdi: 0-1. Sarı-Yeşilli ekibimiz golden sonra rakip kalede gözükse de, ilk yarı bitimine kadar skoru değiştiremedi. İkinci yarının ilk dakikasında rakibin de bir kişi eksik kalmasıyla temsilcimiz büyük baskı kurdu. Bu dakikada kazanılan penaltıyı Sinan Turan skora yansıttı.1-1. Savunmasında büyük açıklar veren Darıca 65’de 2-1 geriye düştü. Gol yine Ercan Güneri imzalıydı.5 KIRMIZI, 7 SARIBu gole 6 dakika sonra Emre Aktaş karşılık verdi ve skorda tekrar denge sağlandı. Bu dakikadan sonra tüm riskleri göze alıp saldıran temsilcimiz 82’de yediği kontratak golüyle sahadan 3-2 mağlup ayrıldı. 90+5’de iki takım oyuncuları arasında yaşanan arbede sonucunda maçın hakemi Sezer Polat, Darıca’dan Uğur ve İbrahim Yılmaz’a, rakipten ise Yaşar’a kırmızı gösterdi. Polat toplamda 5’i kırmızı olmak üzere 12 kez sarı kartına başvurdu.
SPOR
Yayınlanma: 21 Eylül 2015 - 09:50
Bunun adı intihar: 2-3
Darıca ateşle oynuyor. Yaklaşık 5 milyon TL harcanarak kurulan takım rakiplerine bol keseden puan dağıtıyor. Sahasında Körfez İskenderun’a 3-2 yenilen ekibimiz haftayı küme düşme potasında tamamladı. Revizyon artık kapıda…
SPOR
21 Eylül 2015 - 09:50









