Geleneksel Muharrem ayı etkinlikleri kapsamında düzenlenen programda, yüzlerce kişiye aşure dağıtıldı. Etkinlikte, birlik ve beraberlik mesajı veren Başkan Büyükgöz, “Muharrem ayı, hüznü ve bereketi bir arada barındırır. Aşure ise bu bereketin ve paylaşmanın simgesidir. Bu anlamlı günde vatandaşlarımızla bir araya gelmekten ve aşure paylaşmaktan büyük mutluluk duydum. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin.” dedi. Hayrat Vakfı’na bu güzel organizasyon için teşekkür eden Büyükgöz, Gebze Belediyesi olarak her zaman halkla iç içe, dayanışmayı artıran çalışmalara destek vermeye devam edeceklerini vurguladı.
GÜNDEM
Yayınlanma: 07 Temmuz 2025 - 13:56
Büyükgöz, elleriyle aşure dağıttı
Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz, Hayrat Vakfı tarafından düzenlenen aşure dağıtım programına katılarak vatandaşlara elleriyle aşure ikramında bulundu.
GÜNDEM
07 Temmuz 2025 - 13:56





