Gebze Belediye Başkanı Zinnur Büyükgöz, yerel basını önemsediğini söyledi. Bugün makamında gazetemiz imtiyaz sahibi Uğur Saray, yazı işleri müdürümüz Emrah Erdoğan ve muhabirimiz Semih Bodur'la gündem üzerine sohbet eden Büyükgöz, yerli otomobil ile ilgili yaptığı açıklamada, üretim yerinin Gebze’de yer almasından büyük memnuniyet duyacaklarını belirtmişti. GAZETELERİ EVE GÖTÜRDÜĞÜMDE OLUYOR
Gündem dışı sohbetinde ise yerel basın ile ilgili görüşlerini ifade eden Büyükgöz, “Yerel basın bizim gözümüz kulağımız. Gazeteleri düzenli olarak okuyor ve önemsiyorum. Yoğun programlardan ötürü gazeteleri makamda okuyamadığım anlar oluyor. Böyle durumlarda gazeteleri eve götürüyor ve öyle okuyorum. Yaptığımız her işten basını haberdar ediyoruz” dedi. Bu arada Büyükgöz, Ocak ayı ortalarında görevde bulunduğu 9 ayı değerlendireceği bir basın toplantısı düzenleyecek.
Gündem dışı sohbetinde ise yerel basın ile ilgili görüşlerini ifade eden Büyükgöz, “Yerel basın bizim gözümüz kulağımız. Gazeteleri düzenli olarak okuyor ve önemsiyorum. Yoğun programlardan ötürü gazeteleri makamda okuyamadığım anlar oluyor. Böyle durumlarda gazeteleri eve götürüyor ve öyle okuyorum. Yaptığımız her işten basını haberdar ediyoruz” dedi. Bu arada Büyükgöz, Ocak ayı ortalarında görevde bulunduğu 9 ayı değerlendireceği bir basın toplantısı düzenleyecek.





