Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, üreticilerin tarımsal faaliyetlerini desteklemek ve verimliliği artırmak amacıyla yem bitkisi tohumu desteğini bu yıl da hayata geçirdi. “Yem Bitkisi Tohumu Destekleme Projesi” kapsamında yüzde 75 hibeli arpa, süt otu ve yem bezelyesi tohumları çiftçilere ulaştırılacak. Destekten yararlanmak isteyen üreticilerin güncel ÇKS belgeleriyle belirtilen tarihlerde başvuruda bulunmaları gerekiyor.
BAŞVURU TARİHLERİ BELLİ OLDU
Yüzde 75 hibeli tohum desteğinden yararlanmak isteyen İzmit, Kartepe, Başiskele, Derince ve Körfez’de çiftçiler Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanlığı’na, Kandıra’daki üreticiler ise Kandıra Belediyesi’nin yeni hizmet binasında bulunan Büyükşehir hizmet birimine 8 Ekim Çarşamba günü mesai bitimine kadar başvurabilecek. Gebze, Darıca, Çayırova ve Dilovası ilçelerindeki çiftçiler Büyükşehir Gebze Hizmet Binası’na, Karamürsel ilçesindeki üreticiler Karamürsel KO-MEK binasına 2-3 Ekim tarihlerinde başvurabilecek. Gölcük ilçesindeki çiftçiler ise 7-8 Ekim tarihlerinde Gölcük Ziraat Odası’na müracaat edebilecek.





