Ferit Taşdemir, Gebze'deki yol çalışmalarına istinaden yapmış olduğu açıklamasında yerel yöneticilerin Gebze'nin asli ihtiyaçları doğrultusunda hizmet vermediğini belirtti. Altyapı ve trafik sorunlarında çözüm odaklı hareket edilmediğine değinen Taşdemir, Gebze'nin Kocaeli ile İstanbul arasında sıkışıp kalmış metropol bir ilçe olduğunun altını çizdi. Taşdemir, Gebze'de şehircilik konusunda 50 yıl sonrasının planlamasının yapılması gerektiğini ama yerel yöneticilerin bu konularda yetersiz kaldıklarını söyledi. MHP’li siyasetçi, OSB'si ile Türkiye Cumhuriyeti'ne 72 ilden daha fazla katkıda bulunmasına rağmen yerel yöneticilerin Gebze'nin ihtiyaçlarını görmezden geldiğini kaydetti ve Büyükşehir Belediyesi'nin Gebze'ye art niyetle bakarak kentin gelişmemesi noktasında kasıtlı hareket edildiğini ifade etti. Kocaeli siyasetinin Gebze bölgesini oy deposu olarak görüp hak ettiği değeri vermediğine değinen Taşdemir, 2023'te Gebze'nin il olması konusunda MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin söz verdiğini müjdeledi. Taşdemir, gazetemize yaptığı açıklamalarda şu ifadelere yer verdi;'GEBZE'NİN KENDİNE AİT
BELEDİYE BİNASI BİLE YOK'
"Gebze'de TÜBİTAK, TSE, GTÜ gibi güzide kuruluşlar var. Bu kuruluşlardan destek alarak ortak fikir üretilip ileriye dönük planlar yapılmadığından dolayı kaldırımlar sökülüyor, daha önce daraltılan yollar genişletiliyor, genişletilmiş yollar daraltılıyor, taşlar sökülüp yapılıyor. Her yerde klasikleşmiş ve gına gelmiş belediyecilik anlayışından kurtulmadıkça, yürekli ve cesaretli bir şekilde bahsettiğimiz sorunların üzerine gidilmedikçe siyasetçiler günü kurtarma politikası ile yönetime devam edecektir. Gebze'nin henüz kendine ait bir belediye binası bile yok. Gebze Belediye başkanı önce oturduğu binanın kimin binası olduğuna bakması lazım.'KOCAELİ SİYASETİ GEBZE'NİN
ETİNDEN SÜTÜNDEN FAYDALANIYOR'
Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu Gebze'yi yakinen tanıyan bilen birisi olduğu halde yapmış olduğu hizmetlerde kasıtlıymış gibi Gebze'den kepçeyle aldı, kaşıkla verdi. Şehir planlamasında, altyapı çalışmalarında, sosyo kültürel alanlarda da böyle hareket etti. Çok güzel şeyler yapılabilme imkanı varken Büyükşehir Belediyesi'nin Gebze'ye ard niyetli baktığını düşünüyorum. Bu durum kendi partilerinden de olsa buradaki siyaset ile uyum içinde çalışamamasından kaynaklanıyor olabilir. Yeterli oy desteğini almış olmalarına rağmen Kocaeli siyaset lobisinin hangi siyasi partide olursa olsun, Gebze bölgesine bakışı Gebze'nin etinden sütünden faydalanmak. Burası Kocaeli için bir oy deposu olarak görülüyor. Gebze insanının yaşam standartlarını yükseltmek yerine inançları, vatan sevgisi istismar edilerek oyları alınıyor.'GEBZE'NİN İL OLMASI
KARŞISINDA KİMSE DURAMAYACAK'
Gebze'nin il olmasından korktuklarından dolayı da kalkındırmadıklarını düşünüyorum. Genel Başkanımız Türk dünyasının lideri Devlet Bahçeli, 12. kurultayda bir şey söyledi. Dedi ki, 1999 seçimleri sonrasında hedefimiz 2023'te Cumhuriyetimizin kuruluşun yüzüncü yılında hiç kimse Türkiye'de yüz il, bin ilçe olmasının önünde duramayacak. Türk dünyasının lideri Devlet Bahçeli sözverdi. Gebze'de il olacak ilçelerin arasında yer alıyor. Buradan müjdeyi veriyorum. 2023 hedeflerinde MHP'nin iktidar ya da iktidar ortağı olduğu dönemde Cumhur ittifakı ile oluşan birliktelikten sonra Gebze mutlaka il olacak."
BELEDİYE BİNASI BİLE YOK'
"Gebze'de TÜBİTAK, TSE, GTÜ gibi güzide kuruluşlar var. Bu kuruluşlardan destek alarak ortak fikir üretilip ileriye dönük planlar yapılmadığından dolayı kaldırımlar sökülüyor, daha önce daraltılan yollar genişletiliyor, genişletilmiş yollar daraltılıyor, taşlar sökülüp yapılıyor. Her yerde klasikleşmiş ve gına gelmiş belediyecilik anlayışından kurtulmadıkça, yürekli ve cesaretli bir şekilde bahsettiğimiz sorunların üzerine gidilmedikçe siyasetçiler günü kurtarma politikası ile yönetime devam edecektir. Gebze'nin henüz kendine ait bir belediye binası bile yok. Gebze Belediye başkanı önce oturduğu binanın kimin binası olduğuna bakması lazım.'KOCAELİ SİYASETİ GEBZE'NİN
ETİNDEN SÜTÜNDEN FAYDALANIYOR'
Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu Gebze'yi yakinen tanıyan bilen birisi olduğu halde yapmış olduğu hizmetlerde kasıtlıymış gibi Gebze'den kepçeyle aldı, kaşıkla verdi. Şehir planlamasında, altyapı çalışmalarında, sosyo kültürel alanlarda da böyle hareket etti. Çok güzel şeyler yapılabilme imkanı varken Büyükşehir Belediyesi'nin Gebze'ye ard niyetli baktığını düşünüyorum. Bu durum kendi partilerinden de olsa buradaki siyaset ile uyum içinde çalışamamasından kaynaklanıyor olabilir. Yeterli oy desteğini almış olmalarına rağmen Kocaeli siyaset lobisinin hangi siyasi partide olursa olsun, Gebze bölgesine bakışı Gebze'nin etinden sütünden faydalanmak. Burası Kocaeli için bir oy deposu olarak görülüyor. Gebze insanının yaşam standartlarını yükseltmek yerine inançları, vatan sevgisi istismar edilerek oyları alınıyor.'GEBZE'NİN İL OLMASI
KARŞISINDA KİMSE DURAMAYACAK'
Gebze'nin il olmasından korktuklarından dolayı da kalkındırmadıklarını düşünüyorum. Genel Başkanımız Türk dünyasının lideri Devlet Bahçeli, 12. kurultayda bir şey söyledi. Dedi ki, 1999 seçimleri sonrasında hedefimiz 2023'te Cumhuriyetimizin kuruluşun yüzüncü yılında hiç kimse Türkiye'de yüz il, bin ilçe olmasının önünde duramayacak. Türk dünyasının lideri Devlet Bahçeli sözverdi. Gebze'de il olacak ilçelerin arasında yer alıyor. Buradan müjdeyi veriyorum. 2023 hedeflerinde MHP'nin iktidar ya da iktidar ortağı olduğu dönemde Cumhur ittifakı ile oluşan birliktelikten sonra Gebze mutlaka il olacak."





