Her gün tedavisi için KOÜ Umuttepe Hastanesi’ne gitmesi gereken Gökhan, soğuk ve tipiye rağmen Büyükşehir’in Hasta Nakil Ambulansı’yla evinden alınıp, hastaneye götürülüyor. Gökhan, tedavisinin ardından tekrar evine ulaştırılıyor. Hizmetten büyük memnuniyet duyduklarını söyleyen Anne Işın Arslan ise oğlunun talihsiz bir kaza ile zor günler geçirdiklerini ifade ederek, “İlk zamanlar bizim için çok zor bir süreçti. 19 gün yoğun bakımda kaldı. Çok şükür o günleri atlattık. Oğlumun tedavisinin devam etmesi için belli zamanlarda hastaneye gitmesi gerekiyordu. Gökhan oturamadığı için taksi bile yeterli olmuyordu. Çok zorluk çekiyordum. Büyükşehir Belediyesi’nin Hasta Nakil Hizmeti bize hızır gibi yetişti. Kapımıza kadar gelip, oğlumu tedavisi için hastaneye götürüp, getiriyorlar. Artık içim çok rahat. Oğlumun ayağa kalkıp sağlığına kazanacağı günü iple çekiyorum” ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
Yayınlanma: 27 Ocak 2016 - 18:37
Büyükşehir, Gökhan'a hızır gibi yetişti
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin yatalak ve yürüyemeyecek durumdaki hastaları sağlık kuruluşlarına ulaştıran Ambulans Nakil Hizmeti, bir süre önce trafik kazası geçiren 14 yaşındaki Gökhan Arslan’a da çare oldu.
GÜNDEM
27 Ocak 2016 - 18:37





