Gebzespor’un başında çıktığı 3’üncü maçında 2. galibiyetini alan teknik direktör Erol Çağlın, Vefaspor maçı sonrası yaptığı yorumda takımın geldiği noktaya değindi. Son 3 maçta gol yemediklerine dikkat çeken genç teknik adam, Vefa maçında bir ilki daha gerçekleştirdiklerini söyledi. Çayırovaspor maçında ilk deplasman galibiyetini aldıklarını hatırlatan Çağlın, Vefaspor karşısında galip gelerek bu sezon ilk kez üst üste iki maç kazandıklarına vurgu yaptı ve şöyle konuştu, ”Her maç üzerine koyarak ilerliyoruz. Örneğin takım savunması oturdu. Son 3 maçta toplasan rakibe 5 pozisyon vermişizdir. Hücum gücümüzde arttı. Her maçta 9-10 gol pozisyonuna giriyoruz. Vefa maçında bunu gördük. Daha farklı kazanabilirdik ama bu skordan da memnunuz” diye konuştu.BU YOLUN SONU GÜZEL OLACAKOyuncularını tebrik ederek konuşmasını sürdüren Çağlın, ”Yürekten ve iyi oynayarak maçtan galip geldik. Kazanma isteği, yardımlaşma, takım bütünlüğü, herkesin kapasitesini zorlaması artılarımız oldu. Oyuncularımı tek tek tebrik ediyorum. Biz olaya maç maç bakıyoruz. Şimdiki düşüncemiz Kartal Bulvar maçı. Rakip bizi ilgilendirmiyor. Herşey bizim elimizde. Bu yolun sonu güzel olacak. Biz buna inanıyoruz” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 27 Kasım 2016 - 21:22
Çağlın: "Yürekten oynadık"
Her maç üzerine koyan Gebzespor’un teknik patronu Erol Çağlın, farklı kazandıkları Vefa maçını yorumladı. ‘Kazanma isteği, yardımlaşma, takım bütünlüğü, herkesin kapasitesini zorlaması artılarımız oldu’ diyen Çağlın, “Yürekten ve iyi oynayarak maçtan galip geldik” dedi.
SPOR
27 Kasım 2016 - 21:22









