3.Lig 3.Grup’ta mücadele edecek olan temsilcimiz Darıca Gençlerbirliği yarın Bolu’da üs kuruyor. Ligdeki ilk maçını 3 Eylül’de kendi sahasında Maltepe ile oynayacak olan sarı-yeşilli ekip, 13 günlük kamp çalışmalarını gerçekleştirmek üzere yarın Bolu Termal Otel’de pusuya yatacak. Önemli transferler yapan ve takımdaki taşların yerine oturması durumunda 2.Lig’e çıkmasına kesin gözle bakılan ekibimiz Bolu kampında eksiklerini görecek. Bu kapsamda 5 hazırlık maçı oynayacak olan Darıca G.B. 24 Ağustos’ta ilçeye dönecek.
SPOR
Yayınlanma: 11 Ağustos 2016 - 13:53
Güncelleme: 11 Ağustos 2016 - 13:58
Çakı gibi dönün!
3. Lig ekibimiz Darıca Gençlerbirliği kamp yolcusu... Yarın saat 10.00'da Bolu'ya hareket edecek olan sarı-yeşilliler Termal Otel'de 13 günlük kampa girecek. Temsilcimiz burada 5 hazırlık maçı oynayacak.
SPOR
11 Ağustos 2016 - 13:53
Güncelleme: 11 Ağustos 2016 - 13:58









