Gebzespor Kulüp Başkanı İlker Çakır, cumartesi günü oynanan Çengelköy-Bayrampaşa Tuna maçını yerinde izledi. Beylerbeyi 75.Yıl Stadı’nda oynanan maçı ev sahibi takım Çengelköy, Yemen Taş’ın 21’inci dakikada attığı penaltı golüyle 1-0 kazandı ve ilk galibiyetini elde etti. Başkan Çakır, “Çengelköy’ü abartmışlar. Biz onlardan iyi takımız” dedi. Bu arada Çengelköy’de, Gebzespor’da yetişen Ulaş Önsal da forma giyiyor.
SPOR
Yayınlanma: 12 Ekim 2015 - 14:55
Çakır, Çengelköy'ü izledi!
Gebzespor Kulüp Başkanı İlker Çakır, cumartesi günü oynanan Çengelköy-Bayrampaşa Tuna maçını yerinde izledi. Başkan Çakır, Çengelköy'ü beğenmedi.
SPOR
12 Ekim 2015 - 14:55









