Gebzespor Başkanı İlker Çakır, dün öğleden sonra yönetim, teknik heyet ve futbolcuları makamında ağırlayan, ardından söz verdiği primleri takdim eden Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker’e teşekkür etti. Başkan Köşker’in Gebzespor’a son derece ilgili olduğunu ifade eden Başkan Çakır, “Adnan Başkanımız bu sezon yaşadığımız heyecana ortak olmuştur. Sağolsun iç sahadaki maçlarımıza gelmeye özen gösteriyor. Futbolcu ve teknik kadromuza yaptığı prim jesti bizleri mutlu etti. Şahsım ve Gebzespor yönetimi adına sayın Başkanımıza teşekkür ediyorum” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 18 Şubat 2016 - 17:03
Çakır'dan prim teşekkürü
SPOR
18 Şubat 2016 - 17:03









