Gebzespor’un geçmişe dönük borçlarının ödenmesi için büyük emek harcayan Başkan İlker Çakır, bugün SGK Gebze Müdürlüğü’nde yapılan toplantıya katılarak üzerine düşen miktarı yatıran eski yöneticilere teşekkür etti. Çakır sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Ertuğrul Çırak, Hasan Hacıoğlu, Muhammet Ali Beşiroğlu, Sertan Tunçel, Murat Gültekin, Haluk Sekban, Orhan Can, Alpaslan Tüylüoğlu, Cevat Sayan, Ömer Çevik, Ahmet Şanlı, Devrim Sağlam, Dursun Daştangil, Süleyman Keskin, Özcan Dal, Direnç Özdemir ve Recep Avcı’ya teşekkür etti. Başkan Çakır, üzerlerine düşen miktarları yatıran kişilerin SGK Gebze Müdürlüğü’nden ‘borcu yoktur…’ yazısı alabileceklerini belirtti.
SPOR
Yayınlanma: 28 Eylül 2016 - 15:30
Çakır Herkese Teşekkür Etti ve...
SPOR
28 Eylül 2016 - 15:30









