Kocaelispor’un taraftar grubu Hodri Meydan’ın 24 Ocak 2016 tarihindeki Gebzespor maçını gece oynama talebi Başkan İlker Çakır tarafından olumlu karşılandı. Sezon sonu yıkılacak olan İsmetpaşa Stadı’nda son kez gece maçı oynamak isteyen yeşil-siyahlı taraftarların bu talebi, Hodri Meydan Grubu’nun facebook hesabından ‘Stadın şu anda ışıklandırma sorunu gözükmüyor. Gerekli girişimler yapılmalı, Gebzespor kulübü ile irtibat kurulmalı. Gebzespor maçı gece oynansın” şeklinde iletilmişti. Yapılan bu paylaşım Başkan İlker Çakır tarafından destek gördü. İlk maçta Kocaelispor taraftarlarına 5 bin ücretsiz bilet vererek dostluğun temellerini atan Başkan İlker Çakır, “Kocaelispor’un başımızın üstünde yeri var. Sıkıntı yok, gece maçı oynarız. Önemli olan dostluğun kazanması” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 21 Aralık 2015 - 11:33
Çakır: "Sıkıntı yok, oynarız"
Kocaelispor’un taraftar grubu Hodri Meydan’ın 24 Ocak 2016 tarihindeki Gebzespor maçını gece oynama talebi Başkan İlker Çakır tarafından olumlu karşılandı.
SPOR
21 Aralık 2015 - 11:33









