Gebzespor Kulüp Başkanı İlker Çakır, Darıca Gençlerbirliği’ni yalnız bırakmıyor. Bir dönem Darıca’da yöneticilik yapan Çakır, Bergama Belediyespor maçını mor-beyazlı yöneticilerle birlikte izledi. Daha önce de Maltepe maçında sarı-yeşillilere destek veren Başkan Çakır, Darıca’nın yenilgiyi hak etmediğini söyledi.
SPOR
Yayınlanma: 18 Eylül 2016 - 14:56
Çakır ve kurmayları maçtaydı
SPOR
18 Eylül 2016 - 14:56









