Çalışmalarını aralıksız sürdüren Dilovası Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri yabancı otlarla mücadele kapsamında tüm mahallelerde, okul bahçelerinde çalışmalarını sürdürüyor. Çalışma mahallelilerin takdirini kazanırken; öğrenci velileri ve okul idarecileri okul bahçelerindeki otların düzenli bir şekilde biçilmesinden dolayı Dilovası Belediyesi’ne teşekkür etti.Okul yöneticileri, Dilovası Belediyesi’nin çalışması bizleri çok memnun etti. Havaların ısınması dolayısıyla ilkbaharda bulunmamızdan dolayı okul bahçesinde otlarımız baya uzamıştı. Okul bahçemizin çevre düzenlemesinin yapılmasına da ihtiyaç vardı. Dilovası Belediyesi ekipleri okulumuzda çevre düzenlemesi ve bakım çalışması yaptı. Tüm ekibimize teşekkür ederiz" dediler.
GÜNDEM
Yayınlanma: 26 Mayıs 2016 - 10:01
Çalışmalar halkın takdirini kazanıyor
Dilovası Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri ilçe genelinde yol kenarı, boş arsa ve okul bahçelerinde ot biçme, sulama ve çevre düzenlemesi yapıyor. Yapılan çalışmalarla halkın takdiri kazanılıyor.
GÜNDEM
26 Mayıs 2016 - 10:01





