Çayırova Belediyesi Prof. Dr. Necmettin Erbakan Kültür Merkezi’nde gerçekleşen seminere, Başkan Bünyamin Çiftçi’nin yanı sıra Çayırova İlçe Sağlık Müdürü Dr. Selim Çetintaş, kent protokolü ve çok sayıda veli katıldı. Sağlıklı Hayat Akademisi tarafından organize edilen etkinlikte, sağlıklı beslenmenin önemine ve fazla kiloyla mücadelenin yollarına dikkat çekildi.
“SAĞLIK EN BÜYÜK NİMET”
İlçedeki tüm kurumlarla uyum içinde çalıştıklarını vurgulayan Başkan Çiftçi, sağlığın huzurlu bir yaşam için en temel unsur olduğunu belirterek, “İlçe Sağlık Müdürlüğümüzle birlikte çok güzel işler yapıyoruz. Çayırova’mızda yaşayan her bir bireyimizin sağlıklı yaşaması için gayret gösteriyoruz” diye konuştu. Eğitim, kültür-sanat ve spor alanlarında yoğunlaştıklarını dile getiren Çiftçi, sporun sağlıklı beslenme ve yaşam için kritik bir unsur olduğunun altını çizdi. “Vatandaşlarımızın, çocuklarımızın, gençlerimizin ve yetişkinlerimizin daha güzel bir hayat yaşaması için spor çok önemli bir husus. Eğitim ve kültür-sanat da bu konuda tamamlayıcı alanlardır” ifadelerini kullandı.
"YAŞAM MERKEZİMİZE MUTLAKA GİDİN”
Sağlıklı bir gelecek için paydaşlarla iş birliğine devam edeceklerini söyleyen Başkan Çiftçi, “İlçemizdeki yeni sağlık müdürlüğü binamıza ve sağlıklı yaşam merkezimize mutlaka gidin. Biz sizlere çok değer veriyoruz. Çayırova Belediyesi olarak her alanda yanınızdayız” dedi.





