Kendi yağıyla kavrulan Çayırova Gençlerbirliği kısa sürede altyapıda adeta bir futbolcu ordusu kurdu. Son yıllarda altyapıya önemli yatırımlar yapan ve şimdi bunun meyvelerini toplayan sarı-mavili kulübün 2.Başkanı Muzaffer Çetin, yapılan çalışmalar ile ilgili bilgi verdi. Tüm kategorilerde lige katılma taahhüdünde bulunduklarını dile getiren Çetin,”Her kategoride varız. Çayırova Gençlerbirliği olarak geleceğe umutla bakıyoruz. Geçen sezon kurduğumuz U11 takımı bu sezon U12 takımı olarak başarılı bir sezon geçirdi. Çayırova Gençlerbirliği U12 Ligi’nde, 14 takımın içinde lider Darıca Gençlerbirliği’nin ardından ikinciliği Beylikbağı ile paylaştı. Bu başarı ile beraber U12 takımımız lideri yenen tek takım oldu.GENÇLERLE GURURLUYUZGençlerimiz ile gurur duyuyoruz. İnşallah gelecekte daha iyi yerde olacaklar. Hafta sonu U15 ve U17 liginde son maçlarımızı oynadık. U15 takımımız Gebzespor ile oynadığı son maçta 1-1 kaldı, ligi 3.sırada bitirdi. 14 maçta attığı 55 golle maç başına 3,9 ortalama ile oynadı. Şu anda 75 sporcumuzun eğitimini tamamladık. Şimdi U19 ve U14 futbol takımımız çalışmalarına başladı. A takımda sezonu 6 Aralık’ta açacağız. Geçtiğimiz sezon küme düştüğümüz 1.Küme’ye inşallah şampiyon olarak geri döneceğiz. Gençlik çalışmalarımıza destek olan tüm dostlarımıza teşekkür ediyorum. Önce ahlak sloganı ile başladığımız çalışmalar son hızıyla devam edecektir” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 30 Kasım 2016 - 14:34
Çayırova G.B. meyvelerini topluyor
SPOR
30 Kasım 2016 - 14:34









