SON BÖLÜMDE KAYBETTİKFinalde evsahibi Pendikspor ile karşılaşan Çayırova Gençlerbirliği’nin minik yıldızları, 88.dakikaya kadar 1-1 götürdükleri müsabakada son bölümde yediği iki golle karşılaşmayı 3-1 kaybederek turnuvanın ikincisi oldular.UÇAN VE ÇETİN’DEN TEŞEKKÜRÇayırova Gençlerbirliği’nin antrenörü İsmail Uçan ve yönetici Muzaffer Çetin yaptıkları açıklamalarda, turnuvaya kendilerini davet etme nezaketinde bulunan Pendikspor Kulüp Başkanı Şerafettin Taştan ile turnuvaya hamilik yapan ve sporcuları yalnız bırakmayarak her türlü yakınlığı gösteren Pendik Belediye Başkanı Dr.KenanŞahin, Belediye Başkan Yardımcısı Sami Diveliye ve organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ettiler.ÖNCE AHLAK SLOGANIÇayırova Gençlerbirliği yöneticileri,her kategoride önce ahlak sloganı ile yola çıkarak mücadele verdiklerini, kısıtlı imkanlarda yüzlerce sporcuyu bünyelerinde barındırdıklarını ve daha geniş imkanlara sahip olmaları durumunda çok daha iyi işlere imza atacaklarını dile getirdiler.
SPOR
Yayınlanma: 09 Şubat 2017 - 11:38
Çayırova G.B. U-13 alkış topladı
Pendikspor Kulübü tarafından düzenlenen Şehit Yalçın Aran U-13 Sömestır Cup Futbol Turnuvası’na katılan Çayırova Gençlerbirliği, Pendikspor’un ardından turnuvayı ikinci tamamlayarak önemli bir başarı elde etti. Toplamda 26 takımdan yaklaşık 500 sporcunun katıldığı turnuvada kıran kırana maçlar oynanırken, temsilcimiz Çayırova Gençlerbirliği U-13 takımı ortaya koyduğu mücadele ile alkış topladı.
SPOR
09 Şubat 2017 - 11:38









