Türkiye Şampiyonası’nın Tekirdağ Grup Merkezi’nde yer alan Çayırovaspor U-17 Takımı, rakiplerini saf dışı bırarak 2.Tur’a yükseldi. Çorlu’da oynadığı maçların ilkinde İstanbul Kocasinan ile 1-1 berabere kalan, ikinci maçında ise Edirne Enderspor’u 6-0 yenerek kendi grubunu lider tamamlayan Birol Köksal’ın öğrencileri, finalde karşılaştığı Feriköy’ü de penaltı atışları sonucunda yıkarak Türkiye’de son 20 takım arasına adını yazdırdı. Çorlu General Basri Stadı’nda oynanan maçın 0-0 sona ermesinin ardından statü gereği doğrudan penaltı atışlarına geçildi. Çayırovaspor’un kalecisi Fatih Sultan Mehmet, rakibin iki penaltısını çelerken, temsilcimiz Furkan, Berkay, Umut Demir ve Umut Karataş ile kullandığı penaltı atışlarını gole çevirerek rakibine 4-1’lik üstünlük sağladı ve şampiyon oldu. Müthiş bir sevinç yaşayan Birol Köksal’ın öğrencileri 2.Tur’a yani Türkiye son 20 takım arasına adını yazdırdı.HEDEF TÜRKİYE ŞAMPİYONLUĞU
2.Tur’a yükselen Çayırovaspor U-17 Takımı 3 yıl önce bu kategoride elde ettiği Türkiye şampiyonluğu başarısını tekrarlamak istiyor. Temsilcimiz hatırlanacağı üzere, 2015 yılında Konya’da yapılan finallerde Hatay ekibi Payas Belediyespor’u 3-0 yenerek Türkiye Şampiyonu olmuştu. Şuanki mevcut U-17’ler, 3 yıl önce ağabeylerinin elde ettiği başarıyı bu kez de kendileri yaşamak istiyor.
2.Tur’a yükselen Çayırovaspor U-17 Takımı 3 yıl önce bu kategoride elde ettiği Türkiye şampiyonluğu başarısını tekrarlamak istiyor. Temsilcimiz hatırlanacağı üzere, 2015 yılında Konya’da yapılan finallerde Hatay ekibi Payas Belediyespor’u 3-0 yenerek Türkiye Şampiyonu olmuştu. Şuanki mevcut U-17’ler, 3 yıl önce ağabeylerinin elde ettiği başarıyı bu kez de kendileri yaşamak istiyor.









