Türkiye Şampiyonası’na katılacak 5’inci ve son takımın belirleneceği baraj maçında İzmit Gençlerbirliği ile karşılaşan ekibimiz, Hereke Stadı’ndaki mücadeleyi 1-0 kaybetti. Böylece Hisareyn, 1937 Seka, Derince Birlik ve Kocaeli Güneşspor’dan sonra Türkiye Şampiyonası’nda yer alacak 5. takım İzmit Gençlerbirliği oldu.
SPOR
Yayınlanma: 22 Nisan 2018 - 21:09
Çayırova U-19 bu kez gidemedi
Türkiye Şampiyonası’na gitmeye alışık olan Çayırovaspor U-19 Takımı bu kez hedefi tutturamadı.
SPOR
22 Nisan 2018 - 21:09









