1.Küme U-19 Play-Off Ligi’nde Türkiye Şampiyonası bileti alan ilk takım, temsilcilerimizden Çayırovaspor oldu. 12 takımın 6’şarlı 2 grupta mücadele verdiği Play-Off maçlarında rakip tanımaksızın müthiş bir performans sergileyen yeşil-siyahlı ekip, dün akşam oynadığı maçta Arapçeşme’yi 3-0 yenerek üst üste 6’ıncı galibiyetini elde etti. Metin Oktay Stadı’ndaki mücadelede Gürkan, Hakan ve Munzur’un golleriyle farklı galip gelen Selçuk Eleser’in öğrencileri böylelikle B Grubu’nda liderlik koltuğunu parsellemiş oldu. Türkiye Şampiyonası’na gitmeye hak kazanan Çayırovaspor U-19 Takımı şimdi bu kulvarda karşılaşacağı rakiplerini merak ediyor.
SPOR
Yayınlanma: 03 Nisan 2017 - 17:11
Güncelleme: 03 Nisan 2017 - 17:18
Çayırova U-19 daima ileri: 0-3
Selçuk Eleser yönetimindeki Çayırovaspor U-19 Takımı, Play-Off’ta namağlup unvanını sürdürüyor. Dün akşam oynadığı maçta Arapçeşme’yi 3-0 mağlup eden yeşil-siyahlı gençler, 1.Küme U-19 Play-Off Ligi’nde Türkiye Şampiyonası bileti almaya hak kazanan ilk takım oldu.
SPOR
03 Nisan 2017 - 17:11
Güncelleme: 03 Nisan 2017 - 17:18









