Çayırovaspor Futbol Şube Sorumlusu Abbas Sır, gruptan memnun olduğunu aktardı. Grubun sanıldığı gibi zor olmadığını, rakip takımların o kadar büyütülmemesini gerektiğini ifade eden Sır, “Hocamız ve futbolcu kardeşlerimizle oturup grubu değerlendik. Hepimizin düşüncesi, gruptan memnun olduğumuz yönünde. Rakip ayırt etmeksizin bütün takımlarla dişe diş mücadele edeceğiz. Sahada futbolcularımız yüreğini koyup oynayacak, bizler de destek vereceğiz. Takım takım ele almak istemiyorum ama şuan herkes eşit ve kapalı kutu. Biz iyi olalım yeter. Gerisi çokta önemli değil” diye konuştu. 15 Ağustos pazartesi günü takımın Bolu Yıldız Otel’de kampa gireceğini ifade eden Sır, 4 hazırlık maçı oynamayı planladıklarını sözlerine ekledi.
SPOR
Yayınlanma: 11 Ağustos 2016 - 12:33
Çayırovaspor memnun
İkinci kez BAL Ligi deneyimi yaşayacak olan Çayırovaspor, mücadele edeceği gruptan memnun. Futbol Şube Sorumlusu Abbas Sır,” Biz iyi olalım yeter. Gerisi çokta önemli değil” dedi.
SPOR
11 Ağustos 2016 - 12:33









