Geçen sezon 32 maçta 31 galibiyet alarak rekorları alt üst eden ve yeni sezonda Bölgesel Amatör Lig’de mücadele etmeye hak kazanan Çayırovaspor, 2016-2017 sezonunu dün akşam resmen açtı. Çayırova Kuştepe Stadı’nda gerçekleşen sezon açılışına; Çayırova Kaymakamı Turgut Çelenkoğlu, Çayırova Belediyesi Başkan Yardımcısı Orhan Keskin ile Fikriye Çelik, Çayırova Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürü Çetin Malkoç, Çayırova Belediyesi meclis üyeleri, Çayırovaspor Başkanı Murat Gültekin ile yönetim kurulu üyeleri katıldı.KURBAN KESİLDİ, DUALAR EDİLDİYeni sezonun kazasız, belasız, sakatlıktan uzak bir şekilde geçmesi temennileriyle kan akıtarak kurban kesen Çayırovaspor yönetimi, dualarla birlikte yeni sezona ‘merhaba’ demiş oldu. Çayırova Kaymakamı Turgut Çelenkoğlu açılışta yaptığı konuşmada, yeni sezonun Çayırovaspor’a hayırlı olmasını dilerken espri yapmaktan da geri kalmadı.GEÇEN SENE HERKESİ YENDİNİZÇayırovaspor’un geçen sezonki başarısını hatırlatan Çelenkoğlu, ‘”Geçen sene herkesi yendiğiniz için maçlarınızda heyecan yoktu, taraftarlar o yüzden maçlara gelmedi.(gülerek) Bu sezon daha zor bir süreç sizi bekliyor. Yeni sezonda da aynı mücadeleyle başarıyı yakalayacağınıza inanıyorum” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 02 Ağustos 2016 - 16:19
Çayırovaspor pırıl pırıl
Gelecek sezon Bölgesel Amatör Lig’de mücadele edecek olan Çayırovaspor dualarla sahaya indi. Yeşil-Siyahlılar pırıl pırıl parlarken, yeni transferlerin heyecanlı oluşları gözlerden kaçmadı.
SPOR
02 Ağustos 2016 - 16:19









