Çayırovaspor’un efsanevi başkanı Vahdet Kılıç, son günlerde kendisi hakkında çıkan ‘Çayırovaspor’a geri dönüyor’ haberlerine açıklık getirdi ve dobra açıklamalarda bulundu. Çayırova’yı 3 yıl içinde 2.Küme’den BAL’a taşıyan ve geçtiğimiz sezon U-17 Takımı’nın Türkiye Şampiyonu olmasında etkin rol oynayan Kılıç, hiçbir yere kulis yaparak gelmediğini ve bir takım kişilerin kendisini yıpratmak için Çayırovaspor’un üzerinden oyunlar çevirdiğini söyledi.ÇAYIROVASPOR SAHİPSİZ KALMAZKonuşmasında Çayırova ve Çayırovaspor aşığı olduğunu belirten Kılıç, “Çayırovaspor ne zaman ortada kalır, o zaman kulübe sahip çıkarım. Çayırovaspor’a 28 yılımı verdim. Kimse Çayırovaspor sahipsiz kalır diye endişelenmesin. 120 bin nüfuslu ilçede elbet biri çıkar. Aslolan Çayırovaspor’dur. Gerisi hikâyeden ibarettir. Bugüne kadar benimle gönülden mücadele etmiş yönetici arkadaşlarıma, hocalarıma, futbolcu kardeşlerimize ve taraftarlarımıza sonsuz teşekkür ederim. Şunu unutulmasın; Çayırovaspor Çayırova halkının takımıdır. Bundan sonra Çayırovaspor’un bir abisi olarak anılmak isterim” diye konuştu.KIRGINIMSözlerine yaşadığı bir kırgınlığı ifade ederek devam eden Kılıç, “Kartepe maçından sonra bu takıma hiç faydası dokunmayan insanlar şampiyonluğu kutlamak için saha içine davet edilirken, benim o karede olmamam 28 yıldır Çayırovaspor’a hizmet etmiş birisi olarak beni üzdü. Zor durumda kalınca peşimi bırakmayanlar, bu sevinci bize çok görenlerdir. Ben kendi sevincimi kendi içimde yaşadım. Çünkü ben Çayırova’lıyım, Çayırovaspor’luyum” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 12 Nisan 2016 - 11:42
Güncelleme: 12 Nisan 2016 - 15:15
Çayırovaspor'un abisiyim
SPOR
12 Nisan 2016 - 11:42
Güncelleme: 12 Nisan 2016 - 15:15









