Gebzespor Teknik Direktörü Cengiz Demir, Antalya’da katıldıkları özel bir turnuvada şampiyon olan Gebze Masterler Takımı’nı tebrik etti. Gebze Masterler Takımı’nın Antalya’ya gitmeden önce düzenlediği kahvaltı programına katılan Cengiz, burada eski Gebzesporlu oyuncularla tanışmış ve takıma başarılar dilemişti. Başarılı teknik adam bu kez Gebze Masterler Takımı’na tebrik mesajında bulundu. Cengiz Hoca açıklamasında, “Gebze Masterler Takımı’nın haberlerini basından takip ettim. Şampiyonluk güzel bir duygu. İnşallah bundan sonraki organizasyonlarda da nice şampiyonluklar yaşarlar. Hepsinin yüreğine emeğine sağlık” dedi.
SPOR
Yayınlanma: 14 Nisan 2016 - 10:56
Güncelleme: 14 Nisan 2016 - 11:58
Cengiz Hoca'dan şampiyon takıma tebrik!
SPOR
14 Nisan 2016 - 10:56
Güncelleme: 14 Nisan 2016 - 11:58









